8. sz. főút Márkó-Herend (63+778-69+055 km sz.) közötti szakasz

Projekt megnevezése, tárgya:
Megbízási szerződés: 8. sz. főút Márkó-Herend (63+778-69+055 km sz.) közötti szakasz 115 kN-os burkolat-megerősítési, korszerűsítési, valamint kapcsolódó létesítményeinek kivitelezési munkáin Mérnök feladatok ellátása.

Megbízó: NIF

Kivitelező: KÖZGÉP Zrt.

Projektvezető/Projektfelelős: Puchmann Gábor

Konzorciumi partnerek: Főber, Eurout, C-Terv

Projekt rövid leírása:

8-as számú külterületi I. rendű aszfalt főút Márkó Herend közötti szakasz 11,5 kN-megerősítése, korszerűsítésa 5277 m hosszban, 2 x 2 forgalmi sáv, középső elválasztó sávval, stabilizált padkával. Bándi és a Szentgáli bekötőutak korrekciója. Különszíntű csomópontok építése, hidak építése, gyalogos aluljárók építése, patakhíd építés, zajárnyékoló falak építés. Földutak, szervízutak építése,.Közműépítések, hírközlő, szénhidrogén, víz és csatorna vezetékek építése, 35 kV, 20 kV 0,4 kV elektromos vezetékek építése bontása közvilágítás, patakszabályozás. Növénytelepítés füvesítés, véderdő telepítés.

EUROUT Kft. feladatai, szolgáltatása:

Mérnöki feladatok ellátása a NIF Zrt. szerződéses rendszere szerint.
* A kivitelezési munkák teljeskörű lebonyolítása: műszaki ellenőrzés, kivitelező vállalkozók minőségbiztosítási és minőségellenőrzési eljárásainak felülvizsgálata és betartatása, a kivitelezéssel összefüggő hatósági eljárásokban való közreműködés, műszaki átadás-átvételi és üzembehelyzési eljárások szervezése és lebonyolítása, garanciális igények érvényesítésében való közreműködés
* Claim menedzsment, változtatások és követelések nyilvántartása, kezelése, elbírálása
* A teljes projekt, illetve az egyes szerződések pénzügyi nyomonkövetése, számlák ellenőrzése és igazolása Interfész menedzsment: különböző mérnöki szakterületek és tervezési fázisok összehangolása, illetve közreműködés a számos kivitelező munkájának műszaki, ütemezésbeli és organizációs összehangolásában

Szerződés kezdete/vége: Kezdete: 2013.10.15. 2015. 09. 12. (kivitelezés vége) lejárta: 2018.09.30.

Kivitelezés kezdete/vége: 2013. 10. 22.--2015. 09. 12.

Garanciális időszak / jótállási időszak vége: 2018. 09. 30.

Főbb mennyiségek, műszaki paraméterek:

Útépítés: Külterületi I. rendű főút 2 x 2 forgalmi sáv, középső elválasztó sáv, padka: 5277m. tervezési sebesség 110 km/óra, korona szélesség: 25,6 m Bánd –Herend aszfalt bekötő út: 580 m 2 x1 sáv, 70 km/óra, 2,5 m stabilizált padka Herend-Szentgál aszfalt bekötőút 611 m 2 x 1 sáv, egy oldal járdával Herend vasútállomási belterületi út, 2 x 1 sáv egyoldali járdával 12 m koronaszélesség megerősített földutak: 3960 m Műtárgyak: 1. Bándi patak híd támaszköz: 6,9 m előregyártott tartók